reede, 8. jaanuar 2010

Mõnusalt mesine lammas


Jõulud on läbi, kuid hea prae isu on endiselt. Tuli lamba isu. Tegelikult on see juba pikemat aega olnud, kuid teatud hirm lamba ees on ikka selle tegemist edasi lükanud. Aga minu suureks üllatuseks ja ka kergenduseks pole sellel kintsukesel tüüpilisest villamaitsest/lõhnast haisugi. Eks küüslauk ja rosmariin teevad oma töö.

Soovitan soojalt just niimoodi lambaga tutvust teha. Tulevikus leiab minu pere söögilaualt kindlasti tihedamalt lammast. Sest suur hirm Hr. Lamba ees on kadunud.

1,5 kilone tükk lamba tagatükki (kooti)

5 spl mett

1,5 spl rosmariini (kuna poes on vist talve puhul maitseaine ikaldus, kasutasin kuivatatud ürte)

1,5 spl meresoola

1 küüslauk (terve pea)


Puhasta lambakints üleliigsest rasvast. Puhasta küüslauguküüned. Tee koodi sisse augud ja topi need küüslauguküüsi täis. Tee auke päris tihedalt. Sega kokku mesi, sool, rosmariin ja määri lambakints seguga kokku. Pane ööpäevaks külmkappi seisma. Järgmisel päeval pane maitsestunud kints ahjukotti, lisa kotti ka kintsust eraldunud mahlad. Sulge kott ja pane 150 kraadini eelkuumutatud ahju 2 tunniks küpsema. (2 tunniga on kints hästi läbi küpsenud) Kui tahad mahlasemat liha, siis vähenda küpsemisaega 1,5 tunnini.

2 kommentaari:

  1. Seda ma tahaks proovida.Lammas on minu jaoks täiesti avastamata .

    VastaKustuta
  2. Ma kartsin alguses lammast, kuid niimoodi valmistades pole villa maitset ja tulemus on hea.

    VastaKustuta